Inventarierea eficienta a stocurilor – Ziberline Consulting

Inventarierea eficienta a stocurilor

februarie 12, 2020 0
inventarierea-eficienta-a-stocurilor-64.jpg

Inventarierea eficienta a stocurilor

Inventarierea stocurilor poate fi o activitate destul de solicitanta, in special daca este vorba despre o firma cu un numar mare de produse de diferite sortimente. In consecinta, acestea sunt destul de greu de numarat si de identificat, asadar realizarea unui inventar corect si complet este o activitate careia trebuie alocat timp si personal pregatit.

Ne-am gandit ca v-ar fi de folos sa va prezentam cateva idei de a face inventarul intr-un mod cat mai rapid si mai usor posibil.

Implementarea unei proceduri scrise de inventariere care sa fie cunoscuta de catre toti angajatii, este una dintre metodele care ar putea simplifica si eficientiza activitatea. Aceasta procedura trebuie sa fie simpla, accesibila pentru angajati si adaptata la obiectul de activitate al societatii dumneavoastra.

Optarea pentru un soft de inventariere este o alegere care v-ar putea economisi timp. Puteti achizitiona un aparat care sa culeaga direct informatia si evidenta produselor, care vor fi transmise automat in baza de date. In loc sa culegeti datele pe hartie iar apoi sa le introduceti in aplicatie, utilizarea acestui aparat poate face inregistrarea direct, in acest fel economisiti timp si hartie, iar probabilitatea unei erori de operare scade considerent.

Este indicat ca personalul care se ocupa de efectuarea inventarului sa cunoasca foarte bine toate produsele din stoc, pentru a le putea identifica mai usor si pentru a evita riscul de a confunda sortimentele. Va recomandam sa lucrati cu coduri de produse pe care le puteti incarca in aplicatia utilizata, in acest fel realizarea inventarului se va face mai rapid si mai eficient.

La momentul efectuarii inventarului este foarte important ca  stocurile sa fie actualizate in timp real. Puteti opta pentru un soft care sa va arate stocul in timp real, in acest fel puteti identifica mai usor tranzactiile si puteti identifica mai usor greselile, in cazul in care exista.

Greselile de operare pot aparea in orice moment, deoarece sunt un lucru inevitabil in orice domeniu. Asadar va recomandam sa fiti atenti si sa va asigurati ca eventualele erori sa poata fi corectate cat mai usor posibil.

Pentru a evita greselile ati putea alege o comisie care sa verifice inventarul si sa valideze rezultatul celui initial. In cazul in care se constata diferente intre cele doua, la una dintre categoriile de produse, comisia poate renumara produsele pentru a stabili cu exactitate care este numarul existent real.

Pentru a putea imbunatati si eficientiza pe viitor activitatea de inventariere, puteti compara evolutia actuala cu cea precedenta, astfel veti observa ce probleme au fost rezolvate mai rapid si daca au aparut situatii noi.

Daca sunteti in cautarea unui partener de incredere, serios si cu experienta, noi va stam la dispozitie cu servicii de audit financiar Cluj.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Contact

SEDIU : Str. Cetatii, Nr.331A, Et. 1, Ap 8 Loc. Floresti, Jud: Cluj COD:407280


0743-144.011 | 0364-153.193


office@ziberline.ro

Politica Cookie
Politica de confidentialitate

Site realizat de Global Marketing IT

Partener Business Tot ce iubesc

Certificat de apreciere pentru Calitatea Serviciilor Oferite

Copyright Ziberline @ 2020. All rights reserved.